For bedrifter

Karakteriseres av høyt tempo, sterk arbeidskultur og store ambisjoner

Solan linjeforening

Karakteriseres av høyt tempo, sterk arbeidskultur og store ambisjoner

Vi i linjeforeningen ønsker å danne meningsfylte og nyttige samarbeid med næringslivet!
Vi er opptatt av at våre samarbeid skal inspirere og skape verdi for begge parter. Vi er åpne for å være kreative rundt hva som kan oppnås sammen, men her er noen forslag.

WORKSHOP MED STUDENTENE PÅ NTNUS ENTREPRENØRSKOLE

Vi kan sette av en dag der dere får komme og presentere deres bedrift og vi kan undersøke spennende caser eller problemstillinger sammen. Her finnes det mange spennende utforminger og det har tidligere blitt gjennomført alt fra pitche-konkurranser til markedsundersøkelser.

SYNLIGGJØRING OG PROFILERING I VÅRE LOKALER

Vi har våre egne lokaler på NTNU Gløshaugen, der vi holder til. Her får vi stadig besøk, som ønsker å se hvordan vi har det. Det har gjentatte ganger vært ministere, toppledere i næringslivet og akademikere innom. Gjennom samarbeid med oss kan vi tilby profilering i våre lokaler.

SYNLIGGJØRING OG PROFILERING PÅ VÅR NETTSIDE OG SOSIALE MEDIER

Våre samarbeidspartnere vil bli frontet på denne nettsiden og kan i tillegg promoteres gjennom våre kanaler i sosiale medier.

Ta kontakt
Copyright and All rights reserved | Solan linjeforening, ©2020.
Developed by Team Moser